producer
TomTom DOA (14vrk ostopäivästä & kokonainen myyntipakkaus) takuukäsittelyn
hoitaa Bat. Power Oy:n reklamaatiopalvelu.

HUOM! RMA -palautusnumeroa voi hakea vain jälleenmyyjä.
Jos olet kuluttaja, ota yhteyttä jälleenmyyjääsi.

Yli 14vrk sitten ostetuttujen takuulaitteiden ja alkuperäisten TomTom tarvikkeiden
takuukäsittely hoidetaan TomTomin oman asiakastuen kautta.

Ohje:
-Mene osoitteeseen: https://help.tomtom.com/hc/fi
-Paina oikeasti yläkulmasta kohtaa "Kirjaudu sisään"
-Luo tarvittaessa tili tai kirjaudu tilitiedoillasi
-Paina oikeasta alakulmasta löytyvää punaista "ota yhteys tukeen" -painiketta.
-Kirjoita kohtaan: "Miten voimme auttaa sinua?" esim. takuu
-Paina oikeaan alakulmaan ilmestyvää "Ota yhteyttä"-painiketta
-Valitse "Lähetä meille sähköpostia"
-Kirjoita ongelmistasi mahdollisimman kattavasti. Muista mainita ostopäivämäärä ja tuotteen sarjanumero.
Voit myös liittää viestiisi liitteitä.

 
Takaisin